Hade ju tänkt...

... att jag skulle skriva nå vettigt här idag.. hade massor att dela med mig av men nu är det bara tomt.
Blev iaf väckt av Lill P i natt som skrek av skräck.
En mus på bordet!
Nu börjar det gå för långt.
M hoppade upp i fåtöljen, va han nu skulle upp där å göra när musen va på bordet.
Skulle ta ett steg över till soffan och brak så tippa hela fåtöljen och M satt foten rätt ner i en plastlåda som han hade sina skyttekungspriser i, så en gubbe lossnade.
Paniken jag såg i hans ögon har jag nog aldrig sett.
För en liten mus.
Nåja, nu ska ja gå fundera hur jag ska kunna få ihop det imorgon.

Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Groggis

good luck då gumman= )

2008-12-16 @ 12:24:06
URL: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0