Duktig.

Oj va flitig jag är å skriva i bloggen, tur att jag skaffade en så jag får skriva av mig lite =)
Haha.
Har haft en skön å bra helg iaf med bandy, plugg, fotboll å sist men inte minst;
Veronapizza.
Så va den helgen också räddad.
Förra veckan åt jag 3 pizzor, en kebabtallrik plus diverse utemat.
Fick en påse bullar av mitt älskade Gryn, vilken gick åt i ett nafs.
Har inte tränat på 2 månader.
3 personer, oberoende av varann har kommit till mig och undrat om jag håller på å bantar för dom tycker jag blivit smalare.
???
Tror jag fortsätter med den dieten om de ska va på de viset.

Tut tut nu blev de jobb



Kommentarer
Postat av: anneli

haha så hemligeten är verona pizza! funkar inte på mig ju: P

2008-11-12 @ 07:51:36
Postat av: Anonym

Knepigt. Å vi som äter samma?

2008-11-12 @ 09:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0