Overkligt.

Lite overkligt att gå upp så här tidigt tycker ja, ska man behöva göra det innan det ens blivit LITE ljust?  ;0)
Men nu sitter ja här iaf å äter limpmacka å dricker Loka Blåbär, mums mums, har varit törstig hela natten.
Sov ute i lillstugan med Mattias å blev även kissnödig när kl va 03, å jag KAN bara inte sova med den känslan.
Så de va bara å pallra sig ut i snöyran.
Stackars liten.

Läste just ett mejl från min syster på andra sidan, sitter nästan jämt med tårar i ögonen när jag gör det.
Även nu, saknar henne så mycket... och Isaak.
Önska att dom kunde komma hem.



Nu ska jag till Gävle på kompetensutveckling, hela dan.
Sen blire nog en sallad på Waynes, mums mums igen =)

Hävv a najs dejj alla glada


Kommentarer
Postat av: Anneli

blogga lite nu då gumsan!!=)

2008-12-03 @ 19:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0