Skärpning.

Såg en stjärna falla här ute nyss.
Dåligt med lysen här ute så man ser himlen så bra när det är molnfritt.
Grymt fint.
Åsså ska man ju önska sig nåt men det avslöjar jag ju inte för då funkar det inte =)

Blev lite jobb även idag, vaktade en buse på sjukhuset.
Jag å Bengt var ute å snurrade i natt å, vet inte vad det tagit åt oss, brukar ju sova på nätterna vi.
Skärpning.

Ser fram emot ännu en sovmorgon imorgon, gud vad jag älskar dom =)
Sen kanske ja ska skjutsa pappa till bussen, han ska på kryssning, fusk för jag vill också.
Ska nog se till att komma iväg på nåt snart.
Kryssning eller solresa.. mm =)

Nu ska ja ta å göra lite nytta här, riva tapeter kanske.
Tjo å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0