1 timme och 22 minuter...

....innan jag blir utsläppt efter 12 timmar i fångenskap.
Har varit oförskämt pigg ändå med tanke på att jag inte sov speciellt mycket innan passet.
Snodde mest omkring i sängen och försökte påminna mig om att jag inte lagt mig för natten, även om man kunde tro det på mörkret utanför fönstret.
Som sagt, natten har flytit på bra men nu längtar jag ganska starkt efter någon ledig dag då jag kan vara hemma och bara vara, lyssna på spotify, läsa en bok och elda brasa, känns som det är längesen.
Har haft fullt upp med jobb, extrajobb, bilmek, bilbesiktning, läkarbesök, spa och julmiddagar.
Jobbar ons-tors-fred i viken och kvällarna är fullbokade, med nöjen och roliga saker så det ska väl gå bra =)
Ser fram emot onsdag kväll med bandy, frisering och ev övernattning... torsdag kväll planeras det SPA-kväll med syrran hemma i mom, dags att använda kroppsleran från Döda Havet ;0)

Blir ännu en intensiv vecka men det ser jag fram emot, men just nu ser jag fram emot en varm, skön säng som står hemma och väntar på mig.

Hoppas ni sovit gott eller vad ni nu har gjort, och ha en bra dag!
SJälv ska jag sova =)

Hej och Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du haft en bra dag idag! Jag har sovit bort dagen och väntar på att gå och jobba igen. Trött är jag! Man blir så trött av det här mörkret och att aldrig få se solen! :(



Hoppas att du mår bra gumman!!



Stor kram!

2009-12-08 @ 17:39:09
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0