De är över nu!

Julen och alla jobbnätter!
Skönt!
Iaf att jobbnätterna är över även om dom inte varit alltför jobbiga.
Juldagsnatten, då var vi ute och jobbade till kl 06, men sen har det varit lugnt så vi ska inte klaga.
Pigg och vaken idag med andra ord och jag ska ta tag i tvättstugan.
Ut med lite skit som står där, inte alltför mycket men ändå för mycket.
Måla väggarna och snygga till innan nya tvättmaskinen kommer, förhoppningsvis i veckan.

Det hoppas jag även att min telefon gör som är på lagning.
När den väl kommer hem kommer jag att ha endast ETT telefonnummer som ska fungera även när jag är hemma, tjiho

Hur har er helg varit?? Var ni snälla mot tomten? =)
Hade min syster och hennes familj hemma över jul för första gången på fyra år, mys!
Isaak fick en nallebjörn av mig som nog var 3 gånger så stor som han själv, han blev helt vild när han fick den, drog ut den på golvet ( i benet) och kastade sig över den!

Nu är skinkmackan slut så nu har jag ingen ursäkt att sitta här längre, för den delen ganska taggad att få ordning där nere!
Har satt igång med min nya kost men liiiite svårt så länge det är jul! Fast inte mycket, hade ju faktiskt gått ner lite grann över julafton men det är ju egentligen inte det som är vitsen med det hela men det skadar ju inte ;0)

Få se om jag får nå besök idag, skulle va trevligt!!

Tjo å tjim, nu fick jag till ett litet rim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0