Härlig morgon.

Sitter i min supersköna soffa och äter frukost, äggmacka, te, fruktsallad och yoghurt och ett glas c-vitamin.
Brasan sprakar och kandelabern lyser upp rummet med sina fem ljus på ett härligt sätt precis som ljusstakarna längst borta i fönstret.
Det är fortfarande ganska mörkt ute.
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, dra täcket över mig och kolla på sista avsnittet av Bonde söker fru =)
Undra om ni har en lika härlig morgon som mig?
Hoppas =)
Och hoppas dagen fortsätter så här.
Är ledig hela dagen, känns som evigheter sedan och har ingenting inplanerat.
Grymt skönt.

Ha en bra morgon och dag så länge ni som läser!
Hej så länge!



Hittade en mysbild på Mollan vid brasan, där hade hon det skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0