En till å...

Ja det blir ett till neggoinlägg, förlåt om jag tråkar ut er.
Jobbade till 17 på häktet och såg fram emot en utekväll med vännerna i det sköna vädret med god mat å lite vin.
Gjorde mig i ordning på jobbet och fick sen sällskap på bussen av Diana +2 ner på stan.
Tog en Ipren eftersom jag börjat få ont i huvet, och hoppades att det skulle gå över.
Men icke.
Innan vi fått maten kom yrseln och illamåendet och blev värre och värre.
Kunde inte äta mycket alls, fick gå in å kräkas två gånger (ursäkta till känsliga läsare) och jag hade svimningskänslor.
Väldigt obehagligt.
Jag kände mig nog fullast av allihopa fast jag inte druckit en droppe än.
Så jag tyckte det inte var nån större ide att jag var kvar så det blev buss hem kl 21.30
Fy va besviken jag va och tyckte synd om mig själv.
Dessutom var jag själv hemma och Mattias hörde jag inte av nånting eftersom hans mobil pajat på semestern.
Så fredagkvällen som jag sett fram emot blev det inte mycket med.
Ännu en natt med kass sömn, har vaknat hur många gånger som helst.
Hoppas dan blir bättre än den började.
Fundera på att åka till Örebro idag, skönt å komma iväg lite nu känner ja.

Få se va som händer.
HEj så länge, å tack för ert tålamod med NeggoMarre ;0/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va trist när du såg fra emot det! :/

Hoppas du får en braa kväll =)



2009-07-18 @ 15:48:25
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Åh fy katten för migrän :( Hoppas att du känner dig bättre idag och att du får en bra dag idag Krama

2009-07-18 @ 17:08:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Ja det sög riktigt ordentligt. Fint väder å allt =/

Hoppas det blir fler tillfällen =)



Ja migrän suger riktigt ordentligt det med, om det nu var sån. Hmm.

Aja, nu är man på benen igen så =)

Kram kram

2009-07-20 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0