Intressant.

Läser en blogg ibland som är ganska intressant.
Tänk  va många olika sorters människor det finns.
Den ena värre än den andra.
Människor är intressanta varelser.
Människors beteenden intresserar mig, varför man agerar eller reagerar på ett speciellt vis.
Och ganska kul när det sen visar sig att man haft rätt.

Idag har jag iaf analyserat fram att min kropp fick sig en rejäl omgång igår.
Körde hårt nere i källarn och det känns.
Det känns i gäddhänget, sidfläsket och andra ställen där man knappt trott att man har nåt att ha ont i.
För fläsk gör ju som sagt sällan ont.

Jag har drömt i natt.
Jag har Drömt om Molly, att hon var ute och simmade.
Hon älskade att simma, och det fick hon göra sina sista timmar i livet, i favoritsjön uppe i skogen.
Det var en jobbig kväll igår och saknaden gjorde sig starkt påmind.

Molly.

F-ö var vi till ett otroligt fint ställe igår.
Vilken trädgård... har aldrig sett nåt liknande.
M tog med mig dit för att han ville att jag skulle få lite mer inspiration att hjälpa till med hans land =)
Trädgården var grym, men vill man ha det så fint får man inte tid över till annat än att krypa i trädgårn.
Har ju aldrig varit nån människa som gillar att stå på knäna i jorden dagarna i ända.
Vill ha fint, men tycker att det är fint även när det inte är så mycket, och det ska va lättskött.
M är jätteduktig, och har blivit riktigt biten.. önskade att jag hade samma inspiration som han.
Nånting jag är sugen på är att köpa rosenbuskar å sätta i landet på framsidan.
Ska nog ta och kolla upp det.
Alltid nåt.

Landet på framsidan.

Förresten så har pippin lagt nya ägg i postlådan, dom andra dog ju. Frös tydligen ihjäl.
Men klantpostisen hade lyft av stenarna på locket och klämt ner posten ändå så ett ägg är krossat!!
M ringde och pratade med dom igår, och fixade även en ny postlåda så dom har nåt att lägga posten i =)
(Har haft plastpåse hängande ett tag)
Hoppas fågelmamman inte är bortskrämd nu bara =/

R.I.P

Nu börjar magtrollet leva om här hör jag, dags för mat.











Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack =) det gick bra, jag är så glad :D

2009-07-08 @ 13:24:16
URL: http://thisismeelivingmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Va kul för dig =) Trodde väl inge annat heller ;0)

2009-07-08 @ 17:11:11
Postat av: Anonym

tack ;P



Beklagar att du förlorade din vän, förstår att det måste vara jobbigt :/

KRAM

2009-07-08 @ 18:32:36
URL: http://thisismeelivingmylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0