Härlig dag.

Morgonmys med Älsklingen.
Jordgubbsfrukost med mamma och pappa.
Surfa lite.
Städa ur lite(ganska mycket) kläder som ska skeppas iväg.
Fotboll GiF-Häcken på strömvallen

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Har ju handlat som en tok senaste tiden, men gud så kul det är!
Beställde just en ny hemstickad mössa från tradera, börjar ju bli kallt.
=)
Tappade bort favvomössan från Sundsvall som jag hann använda alldeles för lite innan den försvann.
Hoppas på att den här blir en ny favorit. Den fanns i vitt med så gillar jag den här så blir det även en vit =)

Nu ska jag ut å sätta mig på nya altanen som dock inte är riktigt färdig men härlig att sitta på ändå, man har ju lite koll över stäppen därifrån, om det skulle vara nå farliga djur på intågande.

Kul att fotbollen drar igång igen, tjoho!
Sista rycket nu innan semestern, 7 dagar i sträck och 80-90 timmar, så jag behöver inte fundera så mycket på hur jag ska få sista veckan att gå!

Mysdag i Smitingen, Härnösand.


Kommentarer
Postat av: Maria Sjöblom

Men hallååå ==) va kul att du börjat blogga :)

2009-07-05 @ 16:49:31
URL: http://thisismeelivingmylife.blogspot.com
Postat av: Maria

Eller du har haft det ett tag ser jag :P

2009-07-05 @ 16:55:06
Postat av: M.

Ja precis =) Men har väl inte varit allför aktiv emellanåt ;0)

2009-07-06 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0