Jisses.

Ska börja lite neggo.
Finns det nåt fulare med opererade läppar där det verkligen syns att dom är opererade?
Och stackarna till ägare av läpparna verkligen tycker att dom blivit skitsnygga.
Hjälp.

Vaknade med dunder och brak i 04-tiden när jordens åskmoln parkerat precis ovanför mitt lilla hus.
Läbbigt att vakna av känslan att huset skakar.
Att jag dessutom sov ensam inatt, vilket jag inte gjort på vääääldigt länge, gjorde inte saken bättre.
Är iaf glad att Molly slapp va med om den här åsknatten, hon var ju livrädd bara det mullrade långt långt bort, så knappt vi människor kunde höra det.
Skickade ett sms till Mattias som var vaken och på väg ner till Kalmar, så han ringde upp och det kändes genast lite bättre.
Men så mycket mer sömn blev det inte så idag är man väl inte piggast i stan =)

Imorgon blir det häktesjobb och sen ut med några tjejor på stan! Ska bli kul.
Få se sen va som händer i helgen, har ev lite planer men lär nog försöka fixa bilen först.
Byta soppafilter iaf, för nån ny startmotor har jag ju inte =/

Semester har jag men skulle nog kunna få jobba typ hur mycket som helst.
Bär emot att säga nej... hur mycket betyder pengar egentligen?
Grymt skönt att vara ledig också ju.

Nu lär ja nog gå ut för solen skiner ju även i Hofors idag!
Tjingeling




Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog.

Oh ja! Varför hålla på att spruta in en massa konstigt jox i läpparna? Själv tycker jag att jag är asful när jag får anafylaxier och mina läppar sväller upp som vid 10x för mycket Restylane! ;) haha

Kram på dig!!

2009-07-16 @ 17:40:48
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Maria Sjö

Ha en bra semester =) Kraaam

2009-07-16 @ 17:51:30
Postat av: Marie.

Hähä, åå... lite mer naturlig läppförstoring ;0/

Har fått typ som myggbett nångång ja, inte så läckert det heller! Kram på dig med Carro!

Tack detsamma Maria! Kram på dig

2009-07-17 @ 09:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0