Kleeeeent!!!

.. med bloggandet nu!
Ser att jag har några trogna läsare, ber om ursäkt för att jag varit så dålig på att skriva men man är ju periodare =)
Sitter å mumsar på en oxfilepizza nu å kollar på en Fifa 09-match, spännande värre!
Det började precis å regna, har ju varit sååå varmt å skönt hela dan fast det inte varit nå sol.
Satt uta på den halvfärdiga ballen å rensade svamp en timme typ  å pratade med min älskade ängel å nog tog solen allt! FräkenFia!
=)
Både jag å Darlingen har ju semester nu så vi ska väl hitt på nå mys de här dagarna, få se va de blir. Nån som har nå förslag kanske?
Vi vill ju helst va där det är sol.
Har köpt supersköna solstolar fast det vet inte han om... scchhhh hemlis ;0)

Snart blir nog första fönstret klart iaf, kittade för första gången i mitt liv häromdan, blev rätt bra tror ja.
Fast det är ju svårt att veta,vi ser väl hur länge det håller =)
Tycker det var rätt kul iaf, alla man pratat med säger att det är så svårt å drygt men jag gillar ju sånt där piller ja!
Men nåt jag aldrig mer ska använda är ju maskeringstejp, fy satan! Fast det kan ju bero på att jag lät det sitta lite för länge ;0/
Jaja, man lär sig nå nytt varje dag... =)

Nu ska ja ta å göra nå annat ett tag!
Tjo å Tjim på er

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jaaa, blogga mera så man håller koll på dig! ;) fniss

2009-07-31 @ 01:32:46
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0