Jo Jo.

Så var man här igen.
Skönt.
Fast hoppas ändå på en lugn natt.
Lite surt att lämna middagsvilningen med Lill P kan ja säga.

Har känt mig väldigt slö den här veckan men har nog fått lite gjort ändå när jag tänker efter.
Men det känns typ som jag har ont i kroppen för att jag legat för mycket ;0/
För- och nackdelar med en så skön soffa =)


Har tryckt i mig en äggmacka nu.
Den 3e idag tror ja.
Stekt ägg på en grymt go limpjävel från mitt eget SagoGryn.
Lär skärpa mig å laga mat på dagarna när jag är hemma, men det glöms liksom bort.
Åsså blir jag APhungrig när det blir kväll.
Stefan är nere och tränar, ska åka å köpa sallad när han är färdig.

Dagens Har-Gjort-Lista
Röjt med lite skrot ( ivanlig ordning, tar aldrig slut).
Klippt gräsmatta.
Skypat med syrran =)
Dammsugit.
Inte mycket mer.
Jobb i natt. (eller sova om vi får bestämma själva)

Klart slut från X2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0