Lite av varje.

Ja nu var det längesen sist igen.
Blir lite så när man inte har nån dator riktigt.
Nu har jag iaf en telefon =)
Och en ny soffa =))
Fast jag har inte sett den än, bara i affärn.
Står visst hemma ihopmonterad och klar nu.
Det enda vi lär göra är att bomma igen en dörr =)
Fasen va stålar det går nu! Får leva på bark och vatten snart!
Utlandsresa, Matsalsmöbler, Telefon, Soffa, Köksluckor, en ny startmotor lär jag ha å en massa andra grejor.. skyldig pappa flera lappar plus en annan.. adressändring.se finns det visst nåt som heter ;0)
Nädå det ska nog reda till sig men är lite mycket nu.

Har iaf börjat på ambulansen igen, det känns bra.
Har saknat både jobbet och kollegorna.
Och, tro det eller ej, kläderna. Dom gröna. Det skulle man inte kunna tro att det skulle kunna komma från mig elle =)

I natt sov vi i Mattias soffor, satte ihop dom mot varann så det blev en säng med höga kanter typ, helt sjukt mysigt =)
Skönt att vara hemma igen faktiskt.
Ringde och pratade med veterinären idag, fy fasen vad jobbigt det är att tänka på.. att Molly börjar bli gammal och man lär ta det där beslutet innan det går för långt.
Jättesvårt att veta när det är rätt tid, men jag är livrädd för att vänta för länge så hon blir lidande.
Skulle inte förlåta mig själv om det blev så.
Så det är nog dags snart. Hon blir ju inte bättre i lederna. Inte yngre heller.
Hon är 11år och 7 månader nu, väldigt gammalt för en stor hund.
Men så har hon haft ett bra liv å, kunnat springa ute som hon vill dagarna i ända =)
Men jobbigt som fan. Det är nog det jobbigaste beslut jag nånsin kommer att ta.

En timme och en minut kvar innan jag får gå hem.
Ska bli så skönt att komma hem.
Trivs bra här men längtar hem till Mattias.

Ska försöka bättra mig med bloggandet, så slipper det bli sjumilalånga bloggar när det väl blir =)

Baj baj på ALLA mina 3 läsare, haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha här är en av de tre=)

2009-07-01 @ 16:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0