Men nu jevlar!

Har kommit in i ett stim tror jag bestämt.
Två dagar på raken =)
Blogga alltså.

Min Har-Gjort-Lista idag då om de är nån som är nyfiken:

* Vaknade i soffan mä en snusande darling.
* Promenerade ner till BerglundsBageri för att fira att Matte kommit in på skolan =)
* Städ och röj hemma, inne och ute.
* Rensa grusgång, ganska kul f.ö, förutom att jag inte ens hunnit rensa klart hela så börjar det komma upp ogräs igen där jag började rensa för en vecka sen.
* Premiärvilning i nya soffan.
* Jobba natt.

Molly har rymt hem från mamma och pappa igen.
Hon hade vart där i typ 7,5 minut innan hon drog.
När mamma stod breve.
Hon sket totalt i att dom ropade på henne 10 meter bakom, sprang på lite fortare bara.
Tänk så pigg i benen hon är ibland.

Nu ska vi dra å köpa en baguett av SparArne.
So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0