Det är så hemskt!

Det är hemskt bra men också hemskt hemskt på samma gång!
Ligger i soffan nere och har kollat på Bonde söker fru på webben.
Rummet är nersläckt och det enda som lyser är en liten lampa i fönstret och ett ljus på bordet.
Jättemysigt.
Rätt va det är så smäller det till i skåpet i köket.
För 7 gången har en råttusling låtit frestelsen tagit över och försökt roffa åt sig ostbiten som sitter i fällan.
Och för 7 gången har fällan vunnit och istället för att råttan äter upp osten, äter fällan upp råttan.
Bra att vi blir av med dom, dom förstör ju så mycket och lever om, men samtidigt är det hemskt när man hör att det smäller och att dom inte alltid dör på direkten utan krafsar omkring en liten stund innan.
Inte nån lång stund, kanske en halvminut och det är illa nog.
Inte kul att höra,
Men vad gör man.

Klev av sista nattpasset i morse.
For till Berglunds Bageri på hemvägen och köpte färska baguetter som vi mumsade i oss när jag kom hem. 
M åkte till viken och blev borta hela dan.
Jag har skurat av hela badrummet, diskat, städat lite och plockat undan tvätt.
Välförtjänt la jag mig sen på min supergrymma soffa och lyssnade på Hooters, Johnny B och All you Zombies.
Grymt sköna låtar.
Grymt skön stund.

Om en timme ska jag till viken och köra ett pass med tjejerna, ska bli kul.
En dags jobb den här veckan ändrades snabbt till 3, varav 1 av dom på häktet i Sandviken.
Kul att dom hör av sig.

Hoppas ni haft en bra helg, dela gärna med er vad ni haft för er!
Kram kram skumbanan!



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oh fiii fanken vad läskigt! Jag som inte ens kan döda en mygga! Haha, jag är blödig ;)



Är det du som tar hand om dem sen? Fyyyyy jag skulle aldrig palla ;)



Mår du bra annars? Hoppas att du får en skön ledighet - när går du på nästa gång?



Kramar Carro

2009-11-16 @ 17:42:41
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack gumman!! För dina fina fina kommentarer inne i min blogg! De värmer verkligen! -glad-



TACK igen!!



Stora kramar

2009-11-16 @ 18:27:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: a home far away

Uuuuuhhhh, vad hemskt med råttan förstår att man inte vill ha dem inne, men att höra på när de dör....hua!

Hooters är så bra undrar vad jag gjort av den gamla LP-skivan, haha



Trevlig helg

Kram Gunilla i Singapore

2009-11-20 @ 03:12:38
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: a home far away

Hej igen!

Anledningen till att vi bor i Singapore var att vi dels var sugna på att flytta utomlands och gubben hade ett jobb där han fick tillfälle att i princip välja vart han starta upp kontoret och då valde vi Singapore, så han jobbar här men inte jag:). Vi hade besökt Singapore 4 ggr innan vi flyttade hit och det kändes tryggt!



Kram Gunilla

2009-11-22 @ 03:29:53
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0