Massorrrr!

Har egentligen massor att skriva, händer mycket här, både bra och mindre bra grejor!
Men vi kan väl dra några bra iaf, trevligare så =)

Har fått jobba en del extra på busjobbet, kul att dom ringer!
Skulle nog kunna få ihop en heltid där med men nån måtta får det ju va =)
Kul är det iaf!

Har fångat mus nr 10 eller 11 nu, har faktiskt tappat räkningen!
Vilka jäkla tjockisar det är då, funderar om dom ätit upp all vår mat redan eller vad dom nu har letat i sig, brrrr läskiga är dom iaf =S
Kanske skulle fixa råttgift nu när man inte har nån katt, men grannen har ju så det kanske inte är sån bra ide.
Ida som hon heter brukar ju ränna rätt mycket på vår gård så det kanske är bättre med musfällor =)

I fredags jobbade jag 12 timmar på häktet.
Skönt det var när man blev utsläppt och fick åka och sätta sig i en biosalong med popcorn och fanta och se premiären av "Luftslottet som sprängdes"
Oh va bra dom är dom filmerna!
Det var darlingen som överraskat och fixat biljetter =)

I Lördags for jag å Anneli å kolla när Mattias å hans kompisar spelade inomhusfotbollsturnering.
Kul å kolla fast jag var på väg å skita i det, bra att vi for ändå och kul att Anneli följde med!
Govännen min gjorde smörgås och tog med en festis åt mig, jag hann ju inte äta frukost hemma =)

Efter matcherna for jag och köpte en dator, skönt att ha en egen faktiskt, har ju tänkt på det ett tag.. laddar spotify för fullt nu =)

Sen var det dags för Tomtesmyg på Nymnenåsen med Syrran och hennes familj och mamma =)
Jättemysigt med tomtar och ljus å glögg å grejer.. hade vart pricken över i med lite snö!
Men man kan ju inte få allt.

Efter Tomtesmyg blev det däcka hemma. Tog tillåmä hemkörning för ingen av oss orkade åka och hämta, men det gick ju bra det med.
Somnade kl 21 när 11 min av filmen hade gått.
Behövde nog en del sömn efter den här veckan.

Igår blev det ännu mer mys med Syrran och hennes familj. Vi for på julskyltning i sandviken, vilket i sig inte var så värst mycket att hänga i granen, men mysigt att göra nåt tillsammans.

Efter det for vi hem till Mom, syrran gjorde jordens goaste kladdkaka, världsklass!! och vi kollade på fotboll och hade det mysigt.

Så mycket mys har det blivit i veckan, eländet behåller jag för mig själv =)

Har haft en kanondag idag med iaf, sov ut med darlingen, for och tränade, lagade god Thaimat hemma innan det var dags att fara till jobbet...

En riktigt skön dag, mer sånt!!

Hoppas ni haft mycket mys för er också och att ni tänker på att börja vara snälla nu när tomten kanske kommer snart ;0)

Baj Baj!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skoj med ny dator! Vad heter nya leksaken? (vilken modell?)



Trevlig helg på dig och slappna av och njuuuut mellan alla jobb! ;)



KRAAAAM!

2009-12-03 @ 23:18:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0