Meh

Jag som var på så god väg att skriva en blogg så här på söndan och nu vet jag inte alls vad jag ska skriva.
Kan ju iaf berätta att vi fångat två sabotörer till idag i fällan. (4 allt som allt)
Rätt över nacken.

Har även tränat idag.
Cykel 40 min+ styrketräning.
Spaghetti och köttfärssås och vilning på soffan med en sprakande brasa och en gobit i andra änden innan jobbet.

Sitter på jobbet nu, sista nattpasset sen blire två guldveckor.
Få se, dom kanske ringer från Jail om jag har tur.
Gjorde ju en natt där i veckan, lite tufft att sitta vaken 12 timmar på natten..zzz...

Men gud det är ju så längesen jag skrev så jag har inte ens avslöjat att vi va ner till Stockholm och såg Pink!!
Hon är så jävla grym!
Sa det sist hon var här, -07 att kommer hon till sverige fler gånger så ska jag se henne igen, och så blev det!
Fick med mitt sagogryn och vi hade en mycket trevlig kväll =)
Och konserten var minst lika bra som sist.
Kommer hon igen så är jag given!

Syrran och R var också med till storstan men dom såg inte konserten utan gick och träffade vår kusin istället, inte fy skam det heller =)

Nu ska jag gå å peta i mig lite fläskispannkaka, mums mums, har ju lärt mig att göra själv nu, även om den inte blir lika god som Grynets =)

F-ö så lurar vi på en resa under vintern, frågan är bara vart?


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det gör inget att du bara skriver lite - jag är glad att du skriver och får läsa - vad det än handlar om! :) Så det så!



Tack för att du delar med dig av ditt liv! <3

Kram C

2009-11-16 @ 18:29:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0