Skönt.

Känns i kroppen idag att man gjorde nåt igår.
Känns också i kroppen att jag tog sprutan igår.
Tur man körde ett hårt pass på gymmet så kan jag vila idag med gott samvete.
Otroooligt skönt att komma igång med mat och träning!
Fick mä mig Anneli som kämpade som en gazell, bra jobbat tjejen!!
Och bara det att hon ville följa med mig en gång till är ju positivt, Jag var kanske inte så hemsk som jag trodde =)
Idag visade vågen -1 kg, tack för det.
Ha en bra dag alla vad ni nu ska hitta på?!??!
Själv ska jag jobba.
Eller nåt.

//TjockStina.


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svara inne i min blogg! ;) Annars läser jag inte ;) hihi



Hoppas att du får en toppendag!!



Stor kram!!



-----oo00---°(_)°---00oo-----

2009-11-03 @ 13:41:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0