Softamorgon.

Blev en riktigt soft morgon de här.
Ligger på den skönaste soffa som finns, nyss ätit frukost, ledig dag och bara njuter.
Skulle ha tränat det där nya på Göranssonska idag, då man använder sig av remmar i taket och sin egen kroppsvikt, men känner mig lite dassig efter sprutan och öm i armen är jag så jag tar en vilodag idag.
Det blir ju fler gånger.
Grymt sugen att prova iaf, verkar va skitbra träning för hela kroppen.

Idag ska jag åka och hälsa på Isaak iaf, har inte träffat honom på en hel vecka nu, om inte mer.
Saknar honom.

Hade visst lite torka i bloggandet idag, kanske kommer ut en sväng till sen för dom som är intresserade =)
Vad har NI för er idag??
Hoppas ni har en bra dag iaf!
Tjingelinggggg




Kl 16.48

Nu har det blivit mörkt ute och det enda som lyser här i rymmet är en kandelaber och datorn.
M har åkt ner och tipsat och ska vinna storkovan åt oss =)
Blir nog inte så mycket mer idag, har inte blivit så mycket under hela dan, febern har gjort sig tillkänna så jag har mest tagit det lugnt.
Ska ju jobba dygn imorgon så det kan va bra å va hyfsat utvilad till dess.
Fick inte träffa Isaak idag heller, dumt att åka dit och riskera att smitta =/
Får bli i helgen istället, är ju helledig då! Tjiho!

Nu ska ja gå och leta på mig en morot, mummsss


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men gud vilken sötnos! :)



Och skönt med soffaslapping! Det ska man ha oftare! :)



Bara bunkra in sig i en filt och gosa ner sig :)



Kramis!

2009-11-05 @ 00:34:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anonym

men får du inte träffa gobiten!! lär ju hålla dig frisk : P

2009-11-11 @ 15:27:26
Postat av: M.

Ja jag vet =/

2009-11-12 @ 22:29:07
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det ska bli så kul att se sista filmen!! :)



Weeeehoooo! :D



Har du några andra skoj planer framöver?



Kram på dig!

2009-11-15 @ 00:12:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0