Mums

Har nyss tryckt i mig en låda thaifood från Thaimojjen vid Prix.
Eller en låda va väl å ta i, en tredjedel av lådan kanske jag fick i mig.
Otroligt mycket mat även för en fullvuxen hona som jag.

Började dagen med ett pass på gymmet, sköööönt... hoppas jag får ordentlig träningsvärk imorgon, det har jag saknat.
Kanske hinner med ett pass imorgon också mellan arbetspassen =)
Måste ta tag i det där igen nu, har blivit dåligt senaste veckorna.
Tror jag hamnade i nån slags Depression Light sen skolan slutade, så otroligt intensiva veckor och sen blir det som att slå på AV-knappen och luften går ur en.

Igår blev det Bowling med Anneli å Isak, kul å mysigt men jag tror det var nå fel på mitt klot, att det var ovalt eller så.. måste ha vart det... eller att jag hade fingrarna i fel hål =)

Nu lär ja visst dra, fortsätter kanske sen!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh Thaimat! Mums!! :)



Jag längtar till Thailand nu. Jag längtar efter värmen! :D



Hur mår du annars? Tröttis?



Kram Carro

2009-10-20 @ 19:33:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Ja du lite värme skulle inte va fel!! Har du nån resa inbokad?

Just nu mår jag så där, har känt mig lite nere en sväng men det blir väl bättre =)

Hur mår du själv? Kram på dig

2009-10-20 @ 22:37:39
Postat av: pussgurkan

hahahaaaa=)

2009-10-23 @ 20:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0