Nattjobb.

Eller dygnsjobb kanske stämmer bättre.
Har haft kompetensutbildning idag på stationen.
HLR/BarnHLR/Snabb urtagning ur bil/Larynxmasknedsättning/Triage och Spineboardövningar.
Kul och nyttigt.
Det enda jag ska klaga på är maten.
Eller egentligen inte men när vi var på väg till Folkan där vi skulle äta sa jag att, Gud så hungrig jag är! Jag äter vad som helst, bara det inte är korv. Och vad tror ni det bjöds på när vi kom dit.
Jag har nästan kunnat äta fiskbullar eller sparris-soppa för jag var så hungrig.
Men inte korv.
Snälla killen som lagat maten räddade min dag och letade fram några grymt goda köttfärsbiffar istället så flickan blev nöjd =)
Otroligt nöjd.
Tack killen på FolkanRestaurangen i Hofors.

När vi klarat av alla övningar lutade jag ikull mig en kvart innan älsklingen kom och hälsade på.
Vi var och köpte en varsin SparArneMacka och fikade lite innan vi gjorde ett besök i bastun.
Grymt skönt och varmt.
Tänk att jag som älskade den friska kalla höstluften förut har blivit så frusen och fryser i flera veckor innan jag ens vant mig litegrann.
Nån kommer nog att påstå att det är åldern, men nu har jag skrivit det så ni behöver inte =)
Det får vara va de vill, kallt som fan är det iaf och jag skulle gärna förflytta mig en bra bit längre söderut.
Än så länge är det bara till att ta sig dit i drömmen.

Nu ska jag förflytta mig till sängen iaf, och ingen annanstans, får hoppas att den är varm iaf.
Oj jobb

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Kan inte DU komma och hämta mig någon gång när jag får en anafylaxi? ;) Det skulle vara skoj! ;)



Kram på dig och trevlig helg!!

2009-10-23 @ 17:46:10
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Klart jag kommer om du behöver mig!! Du får nämna att dom ska skicka Marie från Hofors när du ringer 112 =)

Kram på dig med!

2009-10-25 @ 09:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0