Var på väg...

.... att blogga igår kväll men vi fick en körning precis och när vi kom tillbaka hade jag lite annat jag var tvungen att göra.
Skickade bla schema till häktet/anstalten i Gävle så kanske jag får komma dit och jobba lite om jag har tur =)
Har ju 2 kalasveckor framför mig nu, jobbar endast torsdag den här veckan och måndag, tisdag nästa vecka.
Tre pass på 2 veckor, så då kan man gott jobba lite extra om man får chansen.
Vill umgås lite med älsklingen å, känns som vi knappt sett varann i helgen.

Ikväll har jag och syrran planerat en Nintendo Super Mario Bros-kväll med godis, pizza och Gin å Tonic =)

Blir inte mer än så nu, ska ta mig ner till gymmet tänkte ja!
Har varit så lugna nätter på jobbet i helgen så man borde nästan skämmas att ta emot lön!
Men skönt att Hoforsborna håller sig friska och hela =)

Ha en fin höstdag alla som läser, och även ni som inte läser!!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

ÅH - Super Mario!! ;) Haha. Jag har Nintendo 64 hemma - det är superskoj jue!



Mår du bra annars?



Jag bara drömmer och drömmer, har försökt nästan allt, men det har varit så här i tre år nu och jag tror inte det kommer att ändra på sig närmsta tiden :)



Ha en skön vecka!!



Stor kram!!

2009-10-05 @ 22:27:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Marie.

Ja det var riktigt kul! Åsså nån grogg på det och en MASSA godis och chips som vi inte sparade en smula av!!

Tack jag mår bra! Har en sån där bra vecka med mycket ledighet och jag har nog aldrig varit så lat nångång! Skönt men lite dåligt samvete får man =)

Undra vad det är du försökt med, tycker det med drömmar är intressant... finns ju även såna LUcida drömmar eller va de heter som man tydligen ska kunna påverka själv, de låter ju bra =) Ha en skön vecka du med! Många kramar!

2009-10-07 @ 16:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0