Ojojoj...

Nu har jag haft slutsamtal med min basgruppshandledare.
Det gick bra, dom är nöjda med mig och vill att jag ska stanna kvar i Kriminalvården.
Ska ringa KV i Gävle och fråga om dom behöver nå extrafolk.
Skulle va kanon att få några pass på häktet som numera håller till i Sandviken.

Klassfesten igår var lyckad.
God mat, trevligt folk och lite bus även om alla inte fullföljde sitt uppdrag =)

Nu ska jag ut å plocka (leta) svamp med några i klassen! Kan behöva komma ut i skogen en sväng idag så man blir lite pigg i huvet!

Tjo o tjim på er!

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh hurra du är bra!! :D



Weeeeeeeeeee :D Trivs du bra då?! Totalt annorlunda?! :D



Kram Carro

2009-09-26 @ 23:17:22
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0