Vilken dag!!

Ja det är som sagt intensiva dagar här i Norr.
Klev upp 05 imorse och brummade upp till Härnösand för att inleda näst sista veckan på utbildningen.
Idag har vi haft övningar hela dagen och så ser även morgondagen ut.
Hoppar över träningen ikväll, måste hem och plugga, har återkoppling Säkerhet och Konflikt på onsdag och jag har inte ens börjat! FY skäms
Nä hem och ladda för nya upptåg imorgon, man sover då hårt om nätterna (dock ej speciellt gott med mina drömmar ='(
Har ätit fläskpannkaka hela dan idag som min kära Ulrika bakade ihop åt mig igår =)
Var även på innebandy igår med min kära Anneli som hade en påse gosaker med sig åt mig =)
Nä nu ska ja dra "hem" till lyan!!!

///Bullan

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tack goding! Vad glad jag blir! :)

Jag fotar med en Canon-kamera med lite olika objektiv och filter :)

Näääää inget hus inte. Det är Peters mormors hus från början, nu har hans släkt kvar det som sommarboende och helgboende för småsemestrar :)

Stor kram!!

2009-09-15 @ 02:08:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anneli

mitt lilla kakmonster= )

2009-10-03 @ 10:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0