Det ligger på!

Tycker knappt jag har tid att sitta här alls nu förtiden! Fast det är väl bra, det stör mig när mina dagar blir för datoriserade.
Jag har hunnit varit på Ålandskryssning och i Påsk har jag vart till Kungsberg 3 dagar, hur underbart som helst!
Har jobbat i natt men solen skiner och jag ska nog slänga i Brädan i bempan och åka upp en sväng idag med!
Kl 15 har jag lönesamtal med Chefen, tycker det är svårt ja.. när man ska sitta där och tala om för någon annan hur bra man är =)

Träning (iaf på gymmet) har det blivit dåligt med, kände lite småpanik igår och rädd att det ska bära iväg, börjar känna mig tjock igen men det sitter nog mycket i huvudet som älsklingen säger, eftersom man har ätit som en häst i flera dagar med början på Vikingbuffe på färjan ;0)

Känns lite ihopstressat det här inlägget, men slänger in nån liten bild med från veckan som gått!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är ju bäst:)bara säga det till chefen , det konstatera ju jag 04.48 i lördas natt: ) och inte såg du nå tjock ut alls gumman när du var vid prix o det var efter veckan med massa maaaaaat... så det är som LillP(eller vad han kallas) säger=)pusss kram

2010-04-06 @ 18:02:12
URL: http://annelirunsten.blogg.se/
Postat av: Malin W

Ohh va gott med massa efterrätt :)

2010-04-07 @ 21:39:10
Postat av: Fotograf | Caroline Landin

I sommar vid PINK MÅSTE vi ses gumman! :) 23 juli är det ju och vi åker nog ner dagen innan eller samma dag. När åker du?! Kram!

2010-04-08 @ 13:22:48
URL: http://carolinelandin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0