Full tupp.

Fortfarande lite klent med bloggandet men jag får nog inse att det är den här nivån jag får hålla mig på och inte förvänta mig nå annat.
Sitter inte speciellt mycket vid datorn nu, vissa dagar knäpper jag inte ens på den.
Brukar bli en sväng på morgon oftast.

IGÅR iaf så var jag på rättegång genom jobb nr 2.
Hade fått jobba även i helgen om jag velat, och det hade jag ju gärna velat om jag inte hade jobbat på jobb nr 1.
Kul att dom ringer iaf.
Blev erbjuden ett 6-månadersvik. på anstalten fr.om nu men har nog lite svårt att få ledigt från Amb. över sommaren.
Inte bara NOG svårt att få ledigt, det är ju nästan så att man ska va glad om man får semester eftersom det verkar lite på gärsgårn med vikarier.
Bara jag får ledigt v 29 så är jag nöjd, sen kan jag jobba hela sommarn om det skulle va så.

Har vart vaken en timme och nu är det nog dags att sätta fart å göra lite nytta.
Hann med ett träningspass igår trots övertid.
Hade även tänkt hinna med ett idag trots rätt fullt schema.

Ska ner till byn å hämta nya belägg för broms-och däckbytet idag.. köper nog med mig nåt smaskigt från Berglunds så kan jag ta en liten mysfrulle med mamma å pappa =)

Skiner solen på er idag å?
Det är så underbart att vakna av att solen kikar in i rummet!
Vill ha sommar nu!




Kommentarer
Postat av: Regina

O jäs sol sol sol :-).

Vad 17 händer v. 29?



PussKram Regina

2010-04-13 @ 21:40:15
Postat av: Marie.

Yäs yäs ;0)

V 29 kommer Pink till Sverige och Göteborg, tjiho!

2010-04-14 @ 07:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0