Oj då!

Nästan en vecka har gått sedan sista bloggen.
Har nästan jobbat arslet av mig (det lilla jag har) senaste veckorna, och i helgen drog vi ju iväg till Lindvallen så det har inte funnits så mycket tid över till nå bloggande!
Hade en grym helg med tjejerna med AfterSki, Sol å lite brädåka!
Governor Andy spelade på HC på fredan, LITE grymma! HC för övrigt fick högsta betyg förutom alla som höll på å tröka! Men det är väl smällar man får ta!

Har jobbat idag med men fick sluta i tid, med nöd och näppe.
Skönt det eftersom jag åkt på feber igen, blä.
Jag som verkligen skulle behöva röra på mig nu, vilken jädra tjockis man gått å blivit.
Hann iaf med å träna igår innan jag kollade febern så idag har jag en ordentligt skön träningsvärk i rumpa å lår.
SKÖNT!
Har en skaplig arbetsvecka på närmare 80 timmar framför mig å så ikväll får det bli lugnt.
Har just dragit i mig en Vitamindrink som M bjussade på. Mums mums, få se om den hjälper =)

Nu tycker jag mig höra soffan gapa efter mig där uppe så jag lär väl dra!
Bjuder på lite bilder från helgen!
Hoppas allt är bra med mina kära läsare och att även ni fått lite härlig vårsol på er!


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

ÅH! Jag har inte varit i Lindvallen sen 2000 eller något sånt! Det saknar jag :)



Kram på dig!

2010-05-01 @ 23:38:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0