Kanon.

Fick en kanonstart på dagen med en smarrig baguett på Berglunds bageri med min kära Mamma och Pappa.
Supermys.
Fyndade lite på loppisen dom har där, ska nu se om den fungerar =)

Fick hjälp av Pappa att bära ner tv;n som jag för övrigt hade trott att jag skulle klara av att bära ner själv.
Det gick knappt fast vi var två.
Mamma från köket; "Mycket klarar du själv Marie, men inte allt"
Hon har nog rätt.

Kom iaf underfund med att jag kan inte ha en tv som tar upp halva vardagsrummet.
Lär erkänna att Älsklingen har rätt när det gäller att skaffa platt-tv.
Blir en repa till Valbo imorgon, eller kanske redan idag.

Fick ihop lite blåbär igår igen och även någon kantarell.
Mitt sällskap SkogsMulle fick även upp nån firre, undrar bara när jag ska få en god Öringsmiddag?
I frysen smakar dom inte lika bra.

Ha en bra dag ni alla va ni nu har för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0