Men tänk.

Så bra man kan ha det ändå.
Har hunnit med en hel del idag, både nytta och onytta.
Eller onytta är det egentligen inte, tvärtom, nöje är ju också nytta om ni förstår hur jag menar.
Började med att göra lite nytta iaf.
Handlade ju en hel del igår som jag inte hann ta tag i igår eftersom jag bara var hem och vände efter valbosvängen med Sanna.
Har nog inte shoppat så mycket på flera år tror jag, men kul var det.
Som tur var hade snälla Pappa lånat ut pickisen till mig och den behövdes kan jag lova.
Dumpade alla grejor hemma innan jag var iväg och fick en omgång till av Thaimassage.
Den här gången var ännu bättre än den förra.
Ska införa det i min vardag tror jag, åtminstone 2 ggr/månad.

Avslutade kanondagen med en kanonkväll på Church Street med fröken Zetterberg.
Otroligt gott och otroligt trevligt.
Somnade gott i natt när jag kom hem kan jag lova.

Sprang iaf runt här i mina grå softabrallor, turkosa Björn Borg sovkallingar och en slapp tischa, då jag fick besök av J.
Hon hade med sig en present åt mig, bara så där ändå för hon kände att hon ville ge mig nåt, och jag blev så glad att jag höll på börja böla.
Sånt värmer i hjärtat.

Blev medbjuden på bilbingo med! Det som jag tänkt på HELA sommaren som inte blivit av =)
Köpte med en pizza som vi smaskade på medan vi prickade i siffrorna, hur mys som helst!
M var nära flera gånger, oj va nervös man blev och hoppades att bingotanten skulle ropa rätt!
Tyvärr gjorde hon inte det men vi va rätt nöjd ändå, en supermysig em!

Kvällen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med.
Bortbjuden på film, men orkade inte ta mig nånstans, så jag försökte klura ut hur jag skulle få upp platt-tvn på väggen helt för mig själv.
Någon som vet hur man gör?
Väggfäste och allt material har jag, men hur fixar jag det på en person?
Slapp bekymra mig om det så länge, då det knackade på dörren.
Alltid lika förvånad blir man, men där stod iaf min kära granne och undrade om jag ville komma över på lite smörgåstårta å nåt glas vin.
OM jag ville.
Sagt och gjort, jättetrevligt, har så goda grannar och önskade att vi sågs lite oftare, men det går väl att ändra på =)
Nu är jag iaf hemma igen, skönt att ha krypavstånd hem när man tagit nåt glas, annars brukar det ju kunna vara lite krångligt ;0)

Najti Najti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0