Störst är inte alltid värst.

Har börjat städa ur mina köksskåp, sablar va grejor man kan få plats med bara i ett litet kök.
Tidsoptimist som jag är född till så trodde jag nog att jag skulle hinna med mer än 1,5 skåp iaf, men jag försvarar mig med att jag började med det värsta.
Det minsta men värsta.

Hade egentligen tänkt börja igår, men igår blev en dag i nöjets tecken.
Drog iväg med mamma på Loppisshopping hela dagen.
Jag för min del har underskattat Loppisar, det fick jag erkänna då jag sprang på 2 såna här, ungefär vad jag var ute efter; Var lite inne på nån stjärna men har absolut inte hittat nån jag vill ha, så då fick det bli ljusstakar istället och det är ju minst lika mysigt och fint.

Det blev inte en heldag med röj i hemmet som jag hade tänkt.
När kl blev 15 kunde jag inte hålla mig längre utan anmälde mig till ett Spinning/ Styrke-pass som började 45 min senare i Sandviken så de va bara å skynda iväg.
Jättetrött var jag och hade typ kunnat gå och lägga mig för kvällen men det gick förvånansvärt bra på passet.
Det börjar bli riktigt roligt när man inte längre känner att man håller på att dö medans man sitter där å trampar.
Hoppas det håller i sig ett tag =)

Nu ska jag gå å mysa till det lite innan maten och myssällskapet kommer.
Najtinajti och hoppas ni haft en lika skön helg som jag


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Long time gumman, hur har du det?! :)

Kramis!

2010-12-05 @ 22:44:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: A f r o b e l i t a

Åh, tack SÅ mkt=)

2010-12-08 @ 11:45:33
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0