4 timmar och 17 minuter.

...kvar tills vart plan lamnar varmen.
Har just lagt mina sista bath pa en harlig fotmassage, lika skont som vanligt.
Igar fick jag thaimassage av en thaitjej med snopp, gick bra det med.
Har haft en otroligt harlig resa men som vanligt kanns det aven lite skont att komma hem igen.
Fredag morgon tankte jag tillbringa med att fixa Pink-biljetter =)
Hon kommer ju till Goteborg i sommar! Vet att jag jobbar den helgen men snalla Bengan kan nog se till att jag far ledigt =)
Hoppas ni har det gott dar hemma och att det inte ar allfor kallt, isf stannar jag kvar i planet!


Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är där!!! :) Då måste vi ses om du ska gå!! :)

KRAM!

2010-02-13 @ 18:56:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: aaaa

haha härligt med thaimassage!! a

2010-02-14 @ 16:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0