Koh Lipe.

2 timmar kvar innan vi lamnar Koh Lipe dar vi tillbringat senaste 5 natterna.
Har nere har vi inte gjort speciellt mycket mer an att slappat och haft det lugnt och skont.
I solen har man knappt kunnat vara pa dagarna pga varmen (inte manga ganger man far hora det fran mig ;0) )
Lagger ut bilder pa fejjan och aven nagon har nar jag kommer hem, om jag fatt tillbaka min dator vill saga.
Horde att det snoade hemma igar, kommer bli skaplig skillnad nar man haft 35 grader varmt ett par veckor!
Kanns lite trist att aka harifran men det brukar ju pa ett satt vara skont att komma hem med.
Aker tillbaka till AoNang idag och tillbringar sista natten dar.
Hoppas allt ar bra dar hemma och att nagon skottat at mig nar jag kommer hem!
Varma kramar fran Thailand!

Kommentarer
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Härligt!! Om 2 veckor åker jag! :)



Vart på Lipe bodde ni? Något bra ställe eller något som ni tycker är hemskt att bo på? :)



Kramis

2010-02-10 @ 16:51:14
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0