Men då.

Hade skrivit en hyfsat lång blogg som tydligen försvann när jag skulle publicera den.
Kanske var nån mening med det, blev mest en massa dravvel, fast det är iofs kanske inte så ovanligt =)
Passar iaf på att blogga lite medan jag har chansen.
Även fast jag inte får.
Är fortfarande utan dator hemma och det börjar suga rätt bra.
Hoppas iaf på att få en ny, eftersom kostnadsförslaget på reparation av den trasiga ligger på 5.716 kr och en likadan ny kostar nu 5.999.

Har inte lyckats vända tillbaka dygnet än efter resan.
Kl 4 i morse stod jag och stekte ägg och bacon efter att ha fixat pannan som än en gång stannat (första morgonen vi vaknade hemma var det 12 grader inne).
Mat-och-sovklockan är inte vad den borde vara.

Nu ska jag gå å leta på nåt i köket iaf, det blev smörgåstårta till lunch som mina snälla grannar skickat med mig.
Tyvärr är den slut så nu blir det nog lite blomkål å nå annat smaskigt, få se vad jag kan hitta.
Var för övrigt på två kalas igår (=mycket kakor), varav ett dop.
Jättesöt liten kille som fick namnet Denniz =)

Hur har er helg varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0