Härligt!

Idag känns det bra i både kropp och själ.
Brukar ju hänga ihop dom där 2 =)
Kom iväg till gymmet igår trots närmare 2 timmar på längdskidor tidigare på dagen! Kändes i kroppen kan jag lova.
Jättekul att träna igår, hela ligan på 5 st var med och körde!
Jobbar mycket den här veckan så vi får se om jag hinner med nån mer sväng, annars kanske man får nån stund över på jobbet.
Solen skiner vackert idag igen men inget badväder i sikte, hade det varit 40 grader varmare så =)
Får i dagarna hem en ny klänning jag skulle vilja använda snart, så lite värme skulle sitta fint!
Och om inte värmen kommer till mig så får väl jag leta upp den själv =)


Hade även mysbesök av K igår, mera sånt! Att hon dessutom hade med sig semlor försämrade ju inte saken, det är ju det absolut bästa jag vet, tillåmä så negerbollarna ligger i lä ;0P




Nu ska jag ut å skotta lite snö så Micke tar sig fram när han kommer med gröna lastbilen, blää! =)

Ha en bra dag alla ni vad ni nu har för er!

Kommentarer
Postat av: L

Hittade på ett guld ställe igår... En riktigt guld gruva! =) En semla för 12,50, 2 för 25 osv! hehe! Mums!

2010-01-14 @ 09:43:21
Postat av: Marie.

Låter som ett farligt ställe =)

2010-01-14 @ 12:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0