Vad hände?

Knappt så jag minns det men ungefär så här ser det ut.
Igår morse när jag vaknade så stod vågen på 72.6 kg och jag kände mig nöjd över att faktiskt ha gått NER nåt kilo över julen (fröken bakåfram) även fast jag tycker att jag ätit som man bör när det är jul.
Började dagen (som vissa av er vet som läste igår) med ett träningspass.
Duktigt va.
Fortsatte dagen i hälsans tecken och åt bra och ordentligt, avslutade kvällen med en hallonsmootie och både jag och magen kände oss nöjda.
Går och lägger mig och sover, vet inte hur länge.
Plötsligt vaknar jag iaf och det första som dyker upp i huvudet är negerbollarna som ligger i kylen sen min födelsedag. Dom som jag inte rört eller knappt haft en tanke på sedan dess.
Och vad gör jag.
Jodå, knatar upp och trycker i mig tre bollar på raken, plus en kolakaka och en bit kladdkaka.
Typ i sömnen, som sagt så minns jag det som i en dimma.
Sen gick jag och la mig igen.
Allt detta tar nog inte mer än 1 minut.
Har alltid haft mycket knas för mig om nätterna, och på slutet har det mest varit mycket mardrömmar då jag vaknar med hjärtat i halsgropen, så det här var ju ganska så mycket bättre nattsyssla.
Trevligare iaf.
=)

Vet inte riktigt hur den här dagen ser ut.
Ska nog gå ner och fortsätta måla så det är lite fräscht till nya tvättmaskinen kommer på fredag.
Skulle vilja åka och träna med, få se hur det blir.
När jag kommer igång hemma så brukar det va svårt att avbryta projektet så vi får se som sagt.

Vad ska NI göra idag??
Ha en bra dag iaf!


Kommentarer
Postat av: Anneli

men gu va goaaa de ser ut! tror inte jag tog nån sån jag!!kom hit med några vettja= )

2010-01-07 @ 14:44:31
Postat av: L

Hur är det i kylan? Fryst inne? =)



Kram

2010-01-11 @ 08:18:27
Postat av: Anonym

2010-01-11 @ 12:57:31
Postat av: Marie.

Anneli; Du kan väl inte ha missat negerbollarna!! Finns nån kvar här om du är sugen =)

L; Jotack bra! Var faktiskt ut å åkte längdskidor igår och idag blir det pulkabacken en sväng, så inte är jag infryst inte =)

2010-01-11 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0