Idag!

Kom igång lite senare än planerat pga datorkrångel, men med lite enkel hjälp från en duktig tjej på Elgigantens support var det lätt fixat, så nästa gång klarar jag nog att laga själv =)

Hade en superhärlig dag igår med sol & bad i Alsjön med Anneli och Isaak. Mattias kom också förbi och förgyllde tillvaron en liten sväng men han var tvungen att dra eftersom de stora molnen såg hotfulla ut, vilket dom hade gjort senaste timmen utan att komma närmare, snarare tvärtom =P



Har en hyfsad To-Do-Lista idag men den ska vi väl kunna klara av.
Tjuvstartade lite igår genom att rensa grusgången (när kl va 23), diska och städa ur kylen.
Så jag ligger ändå lite plus i tiden känns det som.

Pappa kom hit och slog gräs längs vägen och snäll som han är körde han ner vid parkeringen med, vilket hade tagit rejält med tid om jag kört med min lilla trimmer som jag tänkt.

Näst på listan står gräsklippning och trimning så jag ska väl ta tag i det, nu när jag fått i mig mina morgonblåbär och yoghurt.

Så, hej då!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Underbar dag gumman! tackar! Du dom där molnen var inte att leka med haha.. tokiga mattias=)

2010-07-05 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0