Beslutsångest.

Inte helt ovanligt att jag har det.
Senaste dagarna har det handlat om; Att åka eller inte åka till Nrrkpg å hälsa på syrran.
Skulle ha åkt idag och åkt hem på söndag isf.
Tågbiljetten skulle ha kostat mig 700 spänn och det tycker jag är lite dyrt för så kort tid.
Hmm, samtidigt vill jag ju träffa syrran.
Och samtidigt känner jag för att va hemma, kanske åka till Kungsberg eller vara hemma å greja.
Känner mig lite hemmakär just nu =)
På onsdag är det ju dags för kryssning med och ska hinna med å jobba ett dygn innan så jag vet inte.. känns som att jag blir hemma.
Fick sms av syrran igår kväll att hon hittat en resa till Kroatien som var rätt billig, så kanske det blir en sväng dit om nån vecka...
Är det någon av er som varit till Kroatien?? Tacksam för tips =)
Kl är inte mycket alls nu, och anledningen att jag sitter här är att jag var ut på tradera och skulle kolla tågbiljetter som gick från Falun och var rätt billiga igår.. tyvärr så blev dom inte så billiga till sist så det blev inga då.

Idag är det Skallskadedag på sjukhuset.
Lite sugen att åka in men vet inte om jag orkar!
Skulle ändå ha varit in till Gävle och lämna mobilen OCH det mobila bredbandet som inte helt oväntat inte fungerade här ute!

Nu börjar magtrollet kurra om att han vill ha mat, lär väl leta rätt på nåt!
So long

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack o jag klarade det också. Känns så bra :D



Haha, snart snöar det där borta. Jag lovar dig; )

2010-03-26 @ 16:34:35
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: maria

Fin blogg :) allt bra med dig? kram!

2010-03-26 @ 17:10:13
URL: http://juliaugustinovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0