Dyrt.

Det är dyrt att va hemma från jobbet och va sjuk.
Speciellt dyrt om man är så pass pigg att man kan ligga å titta på "Ringoling" på tv.
Den lilla slinkan där lyckades lura mig idag igen, får nog en teleräkning på 300 kr extra den här månaden.
Dessutom hade jag rätt svar när det äntligen var nån som ringde in och sa det.
Grattis för fan till den som tog hem åttatusenfemhundrakronor.

Ser otroligt fint ut ute idag igen, men jag får nog vackert hålla mig inne en dag till.
Känns som jag har ett öppet sår i halsen, och febern har ännu inte gett sig.
Härligt ljud iaf när man hör snön rasa av taket =)
Vårkänsla.nu!!

Hoppas ni andra får njuta lite mer av solen idag än vad jag får!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig gumman! Kram

2010-03-08 @ 20:30:54
Postat av: Anneli

haha du med!! jävla ringoling:/ kryapådigkramar om!

2010-03-09 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0