En snabb en!

Hade tänkt gåt tut innan jag skrev nån blogg men kom på att jag var tvungen att betala en försenad (jag kan jag med) faktura så då får det bli en snabbisblogg på en gång för att stilla er läshunger, heh =)
Har jobbat nätter i helgen och den här helgen har vi fått göra rätt för oss.
Var ute i stort sett hela fredag och lördag natt, kan tilläggas att vi inte hade en enda passning heller så det känns iaf som man gjort någon nytta.
Har varit så otroligt lugnt senaste tiden så det känns skönt att få jobba lite och göra rätt för sig även om man naturligtvis helst vill att alla människor ska få vara friska och hela. Har ju haft semester 2 veckor och varit sjuk en vecka så då kan man känna sig lite ringrostig om det är lugnt de pass man jobbar. Men man kommer in sig rätt snabbt, det sitter väl i ryggmärgen =)
Ska iaf bli otroligt skönt att sova hemma i Älsklingens närhet inatt, har längtat hela helgen.

Kollade Hammarby-Bollnäs på tv igår och det kan man nog vara glad för, att man fick sitta hemma i varma sköna mysiga tv-soffan istället för att stå ute med 5 cm snö på huvet!!
Synd bara att det inte var Saik som spelade, isf hade det nog kunnat vara värt att trotsa vädergudarna ;0)



Nu ska det bli skönt med 2 dagars ledighet, solen skiner som aldrig förr, hör hur det droppar från taken ute, härligt!
Borde kanske vara i Kungsberg en sån här dag men skulle nog inte orka göra annat än att åka sittlift!
Hoppas på en lika fin dag imorgon så får det nog bli en sväng upp dit!
Lite smakprov sedan förra veckan med
mamma och pappa!


Nu är det iaf dags att ta med sig en bok och gå ut och sätta sig i solen och försöka locka fram några fräknar.

Skickar lite sol till er om ni inte har någon egen!
So long


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Sv; Okej, men då vet jag det haha. Man blev inte glad när man fick höra att man plötsligt ska ha C-kort när man inte ens har B hahah. Men men, ska ta B kortet innan sommaren hoppas jag :D



SV: Jaa, det är kul att plugga men mycket man ska kunna, herregud haha. Tiden har gått otrolig fort, snart tar man examen och ska börja jobba :P



Hehe, det gick faktiskt jättebra med att sätta nål :D

2010-03-22 @ 13:09:57
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Malin W

Får du tråkigt i solen kan du ju alltid ta en sväng till Hofors :P

2010-03-22 @ 20:49:59
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Skönt när solen är framme

2010-03-22 @ 21:26:18
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Sv; Såklart, du förtjänar en länkning ;)



Hehe inte har jag kunnat tagit körkort före 1996, jag var då 7 år :D.



Jo, B-körkortet måste jag ta i år om mina planer ska gå så som jag vill :P.



Exakt, det är otorlig mycket att man blandar mycket. Men jag hoppas att jag klarar examinationsseminariet nu på fredag samt tentan jag hade för nån vecka sedan :).



Japp, vi sätter på dockor. Jag frågade läraren om hon kunde övervaka när jag ska sätta nål på en annan patienten men hon hade inte tid. Blodprov har jag i alla fall tagit på en riktig människa samt gett vaccination :D

2010-03-23 @ 01:29:23
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Sv; Det var så lite så :D



Haha precis, då höll man på att ta körkortet till CYKEL haha :D



Det var medicinsk vetenskap och det var MYCKEEEETT att plugga på, så den vill man ju helst inte få omtenta på :P.



Ja, men innan jag går ut på praktik ska jag ändå få sätta på någon haha. Säkert FIlle ;).

2010-03-23 @ 12:46:00
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anneli

härligt pictures gumman!!

2010-03-23 @ 13:10:01
URL: http://annelirunsten.blogg.se/
Postat av: Marie.

Malin! Solen kan man ju inte få tråkigt i ;0)

Jenny! Jätteskönt med sol, fast idag snöar det!!

Eller hur ANNELI, ska du mä till (här)bärget nån dag kanske ;0)

2010-03-23 @ 15:10:09
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Hah ja, det ska jag vara. Men jag vill få bort all snö och vill ha SOMMAR! Är trött på vintern just nu ahha :p.



Men jag hoppas att jag har klarat tentan :)



Ja, och jag blir nog hans försökskanin haha

2010-03-23 @ 18:47:22
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Malin

Det beror på vad du menar med hur länge :) Anställningen fortsätter tills vidare men under en arbetsdag är jag i Hofors mellan 7:15 och 15:30. Lunch mellan 12-13 och efetrmiddagsfika 14:30 :)

2010-03-24 @ 08:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0