Insnöad.

Inte bokstavligen men jag känner mig mer insnöad nu än när det var som mest med snö.
Nu har ju faktiskt min snälla pappa varit här och skottat av i stort sett HELA parkeringen så nu har vi gott om plats igen.
En hel del snö blev det och Många liter vatten som vi slipper plaska i när det börjar töa på riktigt =)
Nya balkongen är iaf helt ren från snö och is, man kan gå ut barfota på den om man vill.
Gud va ja längtar efter att kunna gå barfota, underbart skönt det men lite för kallt än!

Nu har jag varit duktig och tryckt i mig ett halvt paket Digestivekex med Creme Bonjour Kantarell och Vitlök.
Med mitt motto är det nog bäst att jag blir helt frisk snart, eftersom jag tycker att när man är sjuk får man äta precis vad man vill och när man vill ända tills man spyr typ.
Har ju vart mer eller mindre sjuk en vecka nu och det har åkt ner både det ena och det andra i det lilla kakhålet.

Ikväll är det bandy igen, få se om man kan ta sig dit.
Hemma från jobbet i natt också, känner mig rätt okej fast jag fortfarande har ont i halsen.
Mest med tanke på smittan stannar jag hemma, det är ju inte alltid vi kör friska patienter och en del kan ju bli riktigt dåliga av en vanlig förkylning, och tanken är väl att vi ska göra nåt bra för dom och inte smitta ner dom så dom mår ännu sämre.
Även om jag för min egen del tror att jag skulle kunnat jobba i natt.
Men men lika bra att bli helt frisk.

Nu ska ja göra lite nytta en stund.
So long

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0