Linfrö.

Linfrö förknippar åtminstone jag med pensionärer som är hårda i sina magar, men det är faktiskt gott.
Har just tryckt i mig en mix på Vaniljyoghurt, Kiwi och Linfrö.
Otroligt gott.

Hade en superhärlig dag i Kungsberg igår med Mamma å Pappa.
Så underbar atmosfär när det är soligt och fint å en massa folk.
Tror dom hade nån tävling också i hopp-parken.
Alla nöjda å glada.
Livskvalite av högsta grad.

Eftermiddagen spenderade jag framför tvn och Bollnäs-Saik.
Otroligt spännande match där Bollnäs avgjorde knappt 3 min in i förlängning.
På Tisdag får vi veta vilka som spelar final om en vecka!!
Heja Saik!

Idag kan det hända att det blir innebandy..
Men först fortsätta röja garderob, helt sjukt va skit man spar på sig =)
Inte många kommentarer här men kanske NÅN som vill dela med sig va ni roar er med i helgen? =)

Kram å Sol på er!


Kommentarer
Postat av: Laura

Hej kexet:-)

Jag läser din blogg lite nu do då men är usel på att lämna kommentarer. Så nu när du så snällt bad om de så får jag ju ställa upp:-)

Denna helgen har gått åt till mysig stadstripp me familjen igår+ att vi åt lunch. Barnen skötter sig hela tiden. inte fel;-) Kvällen kollade vi förstås på melodifestivalen. Många bra bidrag med för en gångs skull. Helt ok att Anna vann tycker jag. Många gillade Salem, men ja tycker han ser nördig ut där han sitte ro klinkar på pianot o svänger med kalufsen:-D Däremot försnacket man fick se innan framträdandet såg han ju rikigt smarrig ut me mössa på huvudet o en härlig pussvänlig mun.hihi:-)

Idag går dagen åt till att sprina o skita o spy:-( Ja, har fått maginfluensa. HAtar det! HAde det för bara några veckor sen o nu var de tydligen dags igen. Grr!!! brukar aldrig drabbas av det o inte kräkt på skitmånga år ju, inte ens under graviditeterna. Usch... känner ja mår illa bara av tanken. KAn säga att gårdagens goda tacos inte smakade likabra idag;-) örk!

Lär inte bli tacos här i huset på bra länge nu. Nej du nu måste jag vila, känner att de kör nåt grymt i magen igen.

stor kram till dig min vän:-)

Igår var de

2010-03-14 @ 11:39:20
Postat av: L

Heja Böllnäs! Kommer du ner till Uppsala och tittar på finalen då? Isåfall ses vi där! =) Hepp hepp!

2010-03-14 @ 15:06:36
Postat av: Marie.

Men L för faaan du kan ju inte heja på Bollnäs, va är du för svikare! =) Ja om Saik vinner imorgon ska jag försöka ta mig dit, jobbar då men lär försöka lösa det isf! Hejpp hejpp



Laura; Va kul att du ger dig tillkänna här! =) Och det var inget dåligt kommentarinlägg du lämna gilla

Va mysigt med en liten familjeutflykt, hoppas ni haft lika härligt väder som här uppe!Visst va hon bra Anna, har aldrig hört låten förut men den är störtskön!Men nej va jobbigt med maginfluensa =/ Stackare! Förstår att inte Tacos lockar så värst nu på ett tag =/ Hoppas du mår bättre snart och än än gång, kul att du skrev =) Många kramar på dig!

2010-03-14 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0