Röj.

Det var det första jag kom att tänka på i morse.
Att jag måste fortsätta röja.
Eller, jag kände inte att jag MÅSTE, utan att jag VILLE =)
Då är det ju lika bra att köra på, eller hur.
Konstig man är, när det är kanonväder och man borde va ute, då får man världens ryck och ska röja garderoben!
Men som sagt, lika bra att köra på, så jag gör väl de då, borde hinna gå ut en sväng sen iaf eftersom jag var uppe så tidigt.
Och idag är det Premiär för GefleIF-fotbollsallsvenskan, lite svårt att tro när man kollar ut även om en del har töat bort.
Nä, upp å hoppa nu!


Kommentarer
Postat av: L

Heja Bollnäs! ;-) Vill inte strö salt i såret, men Saik, vilka amatörer! haha! Kom ner och titta på finalen ändå! Bjussar på en bäss!

2010-03-17 @ 05:15:05
Postat av: Marie.

Men lilla L, dom hade ju spelet i hela andra halvlek, Bollnäs hade ju inte en enda chans, sen fick dom EN å den tog dom tyvärr! SURT som fan! Jobbar natt på söndag, få se om jag får nån som stannar, isf kan det tänkas att man åker ner ändå!

2010-03-17 @ 07:24:55
Postat av: Lilla L?

Först å främst, så jäkla liten e ja inte! =) Dock yngre än dig! ;)



Saik kan lägga ner det där med bandy! Dom har ju inget där att göra! hehe!



Fixa ersättare, och kom ner och svinga en bägare med mig!

2010-03-17 @ 08:31:02
Postat av: Marie.

Bollnäs vann pga ett misstag av Saik, annars hade de inte blivit nå, han missade ju Sopan! Nja nå öl blire inte för mig eller, håller ju inte på med sånt ja =)

2010-03-18 @ 06:39:42
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har en ny design på bloggen, skulle vara snällt om du kommenterade om vad du tyckte om den nya designen :).

2010-03-18 @ 07:35:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0