Dravvel.

Hade inte tänkt blogga nå nu, var bara nyfiken på att kolla lite om det är nån som läst sen sist och det var ju fler än väntat så då blev jag lite peppad att skriva ändå =)
Ligger i en renbäddad säng, disken är diskad, äppelträden färdigklippta och den nya träpersiennen uppsatt.
Hoppas min andra halva blir glad när han kommer hem imorgon fm.
Första gången på otroligt länge som jag sover själv hemma.
Konstiga jag då tycker faktiskt att det är lite skönt på nå vis.
Fast det är nog inte så konstigt, har ju alltid varit så att jag behöver lite egentid.
Lite tid att längta mer efter varann.

Just nu håller jag på att svälta ihjäl känns det som.
Blev just frestad med hemmagjorda köttbullar och mos.
Blev ju inte mindre hungrig för det. 
Stackars mig.

Kunde äntligen komma iväg på ett ordentligt träningspass igår.
Otroligt skönt och otroligt roligt.
Idag blev det en cykeltur ner till byn och det räckte gott och väl för min stackars gamla kropp.

Få se om det hinner tränas nå på jobbet imorgon annars blir det nog lagom på fredag, känner mig inte helt återställd än.
En jädrans skön vecka har jag haft hittills iaf.
Va till Gävle en sväng idag och gjorde av med lite pengar, otroligt va roligt det kan va!
Body Shop, BikBok å Jula, kan det bli bättre.
Massor med roliga saker rikare nu =)
Och inte SÅÅÅ mycket fattigare =)

Hade visst en del att dynga ur mig idag fast jag inte trodde det!
Ska nog ta att uppdatera lite oftare så blir det inte så mycket att skriva och läsa!
Trött som bara den är jag med, bara det är en risk i sig.
Man kanske inte har riktig koll på vad som ramlar ur en.

Nä gå å lägg er nu, eller upp å hoppa om det är nån som hunnit lagt sig =)
Soo long


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Härligt härligt, det är faktiskt bra med mig me :). Haha, inte riktigt men vill bara få bort min mage som har blivit lite stor. Inte så att man märker det men jag vill inte att de ska bli värre hahaha :D



Förresten, har du sett den nya ambulansen? :)

2010-05-06 @ 12:52:50
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ska du partaja efter Pink gumman? Kanske kan ta en öl ihop? :)



Kramar

2010-05-06 @ 13:47:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Näpp. Bananas och vindruvas ;) Ja, en öl låter bra tycker jag! :D

2010-05-06 @ 21:02:45
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha då är vi två stycken som bör ta lite mer promenader :P



Ja, den nya volvon haha. Har du sett den? vad tkr du om den? :P

2010-05-07 @ 12:24:41
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Vad bra att du har kommit igång med träningen. Jag är fortfarande lite seg med det haha.



Men har du sett ambulansen på bild? det kan du väl inte ha missat? Jag har i alla fall skrivit ett inlägg om du aldrig har sett ambulansen :P.



Fan vad nice, men det verkar ju vara bättre än de andra. Haha, hur stor är du då? För jag själv är inte så stor heller hahah.



Jag skulle gärna vilja åka en Cheva någon gång för att se hur det är att jobba i en sån bil :p

2010-05-07 @ 15:59:44
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anneli

fin bild gumman; )

2010-05-10 @ 14:54:05
URL: http://annelirunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0