Oj oj oj då.

1 vecka och 6 dagar sedan senaste uppdateringen.
Det har väl hänt lite mer än jag delat med mig av men inga värstinghändelser att tala om.
Den stora skrällen är väl att vi bokat resa igen, tjiho va kul det ska bli!
Istället för att åka på Haman i Upplandsväsby åker vi till Turkiet och skrubbar bort lite skit =)

I helgen hade vi världens goaste Isaak på besök.
Syrran å R for till Norge å letade vågor så vi fick rå om honom alldeles själva.
På fredagen for mam å pap på dans så då var det bara jag å I hemma= tvungen att byta blöja.
Jag överlevde det med.



Överlevde gympasset imorse också som drog ut till 2 timmar.
Måste börja köra lite mer kondition så idag blev det 20 min crosstrainer, Styrka och 20 min cykel som avslut.
Otroligt skönt men bena kändes lite ostadiga när jag skulle ta mig hem.
Trivs otroligt bra på det gymmet.
Kan bero på sällskapet med =D
Hade dessvärre bara en bild på halva sällskapet.



Har nyss petat i mig spaghetti och köttfärssås och nu är det dags för soffa och lite web-tv innan nattpasset börjar.

F.ö så var det läskigt nära ögat att jag blev mosad av en lastbil idag.
Har aldrig varit så nära eller blivit så rädd då jag åkt bil.
Jag höll på att köra om den då den plötsligt svänger ut i mitt körfält så jag lär tvärbromsa för att inte hamna i lastbilen eller vajerräcket.
Skulle nog kännas sådär att bli klämd däremellan.
Skakade i 10 min efteråt och gick dessutom vilse på sjukhuset när jag väl kom dit, lite smått uppstressad.

Vad har ni haft för er som sist? Ser att det finns dom som läser trots min dåliga uppdatering =)
KUL!
Ha en bra dag iaf vad ni nu hittar på!






Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha bra fråga, men jo det går väl uppåt. Förhoppningsvis är magen borta innan juli månaden. Ska börja promenera på morgonen och löpa på dagen så får vi se hur det går ;)



Hur går det för dig? :D

2010-05-19 @ 15:42:27
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anneli

Klart det är sällskapet: ) pusssss

2010-05-24 @ 09:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0