Brrruuuummmm

Den här dagen blev inte alls som jag tänkt mig.
Jag hade tänkt fara runt som en skållad tomte hit och dit, men blev istället hemma i stort sett hela dagen.
Gick i morgonrock till kl fyra, jag som inte ens använder morgonrock i vanliga fall, men det var väl en sån dag helt enkelt.
Fick lite finbesök på em så då var det väl nån mening med att jag stannade hemma =)

 

Kom iaf till slut på att jag blev sugen att träna, kollade upp vad som erbjöds och for in och körde ett 45-minuters (!!) spinningpass+ 30 min core.
45-minuter spinning har jag aldrig kört och trodde nog aldrig att jag skulle få uppleva det men jag fixade det ganska så galant om jag får säga det själv.
Få se hur det känns imorgon, efter 2 dagars spinning och lite annat. Känns väldigt skönt nu iaf, lite liiiite trött dock =)

Ska gå och knyta mig nu och vänta på att M börjar dra sig hemåt, dom sitter i Zyrich och väntar på att deras plan ska gå, OM Det går. Har lovat att hämta dom i Gävle när dom kommer med tåget, OM dom kommer med tåget eller om dom lär ta taxi eller nåt, verkar ju va strul även med tågtrafiken.
Funderade om jag skulle hämta dom men känns sådär kul att åka ner till arlanda mitt i natten, ensam antagligen =/
Dom har ju iaf varandra =D

Natti natti på er, eller godmorgon om det passar bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0