Puh.

Så har nog min mest hektiska helg på länge börjat lida mot sitt slut.
Iofs är kanske helgen slut för många men det känns för mig som att den slutar ikväll för den har verkligen varit fullspäckad från fredag fm till nu, måndag kväll.
Gick av mitt jobbardygn imorse och åkte direkt till Sandviken på Fuckmöte. Vi höll till på Livingroom och fick samtidigt ta del av deras Hotellfrukostbuffe =P
Efter mötet; Träning, Spinning och Core med en välförtjänt bastu efteråt, hade kunnat stanna hela dan =)
Stannade till i viken å letade efter nån fin stjärna eller nåt att sätta i fönstret men hittade inget jag ville ha.
Köpte däremot en byrå =)
For hem å pustade ut lite innan det var dags för innebandy. Helt sjukt va kul det är.
Maria kom hit på en liten visit innan, alltid lika mysigt =)
Nu har jag ätit lite till av Thaimaten, en sån där låda räcker ju 3 gånger om! Känns som att jag skulle kunna somna här i min myshörna, ska nog slänga i Sunes sommar, den blir nog fin att somna till =)
Ha en skön kväll va ni nu har för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0