Söndag.

Det brukar alltid va lite färre blogg-läsare på söndagar, men statistiken visar att jag fått lite tillskott så då kan det ju vara värt ett litet inlägg, trots att det är söndag =)
Värt det hade det ju varit även om jag bara haft EN läsare, alla är lika viktiga förstås.
Vet dessvärre inte om jag har så mycket spännande att komma med.
Har haft en otroligt mysig helg iaf.
Jobbade ju på min lediga fredag, och försökte i vild förtvivlan få med mig nån att äta Indisk Mat i Gävle, men tji fick jag.
Jag tror det var Fredagsmys i varenda slott och koja och ingen hade tid att följa med mig.
Fick däremot en hel del erbjudanden att komma och delta i Fredagsmysen.
Sagt och gjort så stannade jag till hos M & B efter jobbet.
Hade bara tänkt kika in en sväng och säga hej, för att sedan köpa med mig nån go mat och åka hem och ha fredagsmys för mig själv.
Jag tror kl var 01 innan jag for hem, och då hade alla matställen redan stängt.
Som tur var fixa B grymmans goda varma mackor åt oss, med ost å skinka å oregano å grejer =P
Man lär ju få fuska å äta lite sånt ibland å.
Jag ångrar då inget =)

Nu ska jag kolla klart på Philip & Fredrik (f.ö grymmans roligt program faktiskt) å sen krypa ner med hjärtat som var trött idag.

Så underbart skönt att jag kommit igång med träningen igen! Har idag avverkat ett Spinning/ Styrkepass 60 min, avslutade med bastu och sen en god sallad när jag kom hem.
Åt upp det sista av LCHF-kladdkakan, lär tilläggas.
Hur god som helst, kan rekommendera den.

Oj va långt det blev ändå, sen hur intressant det var får ni avgöra =)
Hoppas ni har en lika mysig kväll som jag har haft och att ni sover godare än mig, är ju inte så bra på det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0