Vitkål.

Nu har jag sprungit å kollat kylen ca 173 gånger och det blir inte mer spännande än så.

Hade sett fram emot en kväll att göra absolut noll nytta och bara åka hem och lägga mig och kolla kvalmatchen och dricka kanelthe med en vetekudde på magen.
Har ju lärt mig för ganska längesen att det sällan blir som man tänkt sig, speciellt om man försöker planera något efter jobbet.
Så efter min planering idag så fick jag sluta 19.30 istället för 18.00 och då var första halvlek redan avklarad.
Nu kan jag vara glad ändå eftersom Gefle vann med 1-0, och Även Saik pissade på Edsbyn och vann till slut med 11-5 =)

Dagen idag BÖRJADE med ett besök på parkbadet, jag hann avverka 30 vändor innan det var dags att åka till jobbet.
Härlig start på dagen!
Blir en favorit i repris på fredag, men då blir det vattengympa med instruktör =)

Take care out there som vår Skoog brukar säga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0