Finbesök.

Var igår på väg ut på en kvällspromenad.
Bland annat för att jag kände mig så tjock men även för att jag inte hade nåt bättre för mig.
Då kommer en bil upp på gården (för övrigt inte så ofta det händer bara så där) och några av mina goaste vänner hoppar ut och förgyller min tillvaro en stund =)
Myyys.

Dom for hem och sen kom nästa och fortsatte att förgylla min tillvaro.
Kollade på skräckfilm och käka pizza (var ju tvungen att kompensera den missade promenaden?)
Mys på hög nivå hela kvällen alltså.

NU är jag iaf på väg till Sandviken för att skaffa träningskort.
Tänkte försöka hinna med ett pass redan idag, om en timme så jag lär nog dra!

Tjingenlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0